loading...

آس چارتر

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 16:10

بهترین خوراکی‌ های پاییزه و مروری بر خواص آن ‌ها

گردو

گردو علاوه بر مزایای شناخته شده‌ ی آن برای سلامت قلب و عروق برای دیگر بیماری‌ ها و شرایط سلامتی مانند دیابت، عملکرد شناختی، سلامت روان، سرطان، کنترل وزن، سلامت روده و سلامت جنسی و تولید مثل نیز مورد بررسی قرار گرفته است. حتی یک مطالعه ‌ای که اخیراً انجام شد نشان داد زنانی که از رژیم غذایی مدیترانه ‌ای پیروی می ‌کردند یعنی گردو هم جایگاه خاصی در برنامه ‌ی غذایی ‌شان داشت، با کاهش خطر ابتلا به دیابت حاملگی و افزایش وزن در دوران بارداری روبرو شدند. این مغزهای خوراکی مغذی را می ‌توانید هم به تنهایی به عنوان میان وعده و هم به صورت ترکیب با دیگر مواد غذایی مانند پنیر یا درون غذاها مثل فسنجان و کیک‌ ها و.... مصرف کنید. این ابرغذای پاییزی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3، پروتئین و فیبر هستند. شما می توانید با تهیه بلیط پرواز چارتر بندرلنگه تهران در سایت آس چارتر از مزایای ویژه ای برخودارشوید.

سیب

مصرف یک سیب در روز بیماری ‌های مزمن را دور می ‌کند. در مورد خواص آن زیاد شنیده‌ایم فقط برای یادآوری ذکر می‌ کنیم که آن را همیشه همراه داشته باشید. انتخاب سیب یک انتخاب عالی برای وقت‌ هایی است که ورزش می ‌کنید یا با دوستان و خانواده‌ تان به تفریح می ‌روید. برای تهیه یک میان وعده آسان و کم‌ کالری روی برش‌ های سیب کمی دارچین بپاشید و میل کنید.

جوانه بروکسل

هر واحد جوانه بروکسل حدود 3.8 گرم پروتئین دارد، که این مقدار برای یک سبزی مقدار زیای است. این جوانه ‌ها همچنین حاوی 147 درصد از مقدار توصیه شده روزانه ویتامین K هستند که باعث تقویت و سلامت استخوان ‌ها می ‌شوند. برای داشتن یک میان وعده‌ی خوشمزه و ترد، آن‌ ها را با کمی روغن زیتون، نمک و سرکه بالزامیک در فر برشته کنید.

انار

انار یکی از بهترین میوه‌های پاییزی است که اگر تا به حال جایی در برنامه ‌ی غذایی ‌تان نداشته، باید تجدید نظری روی آن داشته باشید. انار سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ ها و ویتامین C است که برای داشتن یک سیستم ایمنی سالم، به آن نیازمندید. مصرف این میوه‌ی پاییزی خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، پوکی استخوان، فشارخون بالا و دیگر بیماری‌های مزمن را کاهش می‌ دهد. بلیط هواپیما چارتر درسایت آس چارترمیسر می باشد.

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 12:31

آبشار تریشوم

آبشار تریشوم یا «تروشوم» یکی از آبشارهای پرآب و مبهوت‌کننده استان گیلان است که در دامنه قله تریشوم ماسوله قرار دارد. قله تریشوم، ۲,۸۵۰ متر ارتفاع دارد و در ارتفاعات شهر ماسوله واقع شده است. در مسیر بسیار زیبا و جنگلی آبشار توریشوم، چشمه‌های فراوانی وجود دارد که تماشای آن‌ها به راستی روح‌نواز است.

آب آبشار توریشوم در بیشتر مواقع سال سرد است و از قله تریشوم سرچشمه می‌گیرد. یکی از دو حوضچه آبشار، عمیق و مناسب برای آبتنی است. پس فرصت را از دست ندهید و تنی به آب بزنید. در ماه‌های بهاری با آب شدن برف‌ها، احتمال گل‌آلود شدن و بالا آمدن سطح آب حوضچه‌های آبشار وجود دارد. در مسیر رسیدن به آبشار باید دو بار از رودخانه عبور کنید، پس اگر متوجه بالا آمدن سطح آب شدید، با توجه به سیل‌خیز بودن منطقه، آبشار را بلافاصله ترک کنید.

مسیر دستیابی به آبشار تریشوم از جاده فومن-ماسوله آغاز می‌شود و حدود یک تا ۱٫۵ ساعت با شهر ماسوله فاصله دارد. آبشار تریشوم در یک کیلومتری شهر تاریخی ماسوله در آخرین دوراهی مسیر به نام دوراهی «اشکلت» قرار دارد و برای دسترسی به بالای آبشار، به وسایل فنی نیاز خواهید داشت.

آبشار لارچشمه

آبشار لارچشمه، یک پدیده طبیعی بی‌نظیر و زیبا با ارتفاع حدود ۶ متر است که در میان درختان سرسبز و متراکم جنگل‌های شمال ایران قرار دارد. این آبشار درست پیش از روستای ماسوله در کنار جاده فومن واقع شده است و وجود حوضچه‌های کوچک آبی، زیبایی فوق‌العاده‌ای به آن اعطا کرده است. وجود قهوه‌خانه، استراحتگاه و رستوران در مجاورت این آبشار خروشان، این جاذبه گردشگری را به مکانی دوست‌داشتنی برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی، تبدیل کرده است. بلیط چارتری ارزان مشهد رشت خود را می توانید از آس چارتر تهیه کنید.

ارک جنگلی ماسوله

پارک جنگلی ماسوله یکی از جاذبه‌های بکر شهر ماسوله است که با آب و هوایی خنک و پاکیزه، چشم‌اندازهای کوهستانی و جنگل‌هایی زیبا با پوشش گیاهی متراکم و درختانی بلند، هر بیننده‌ای را مبهوت خود خواهد کرد. بخش عظیمی از این پارک زیبا با وسعت حدود ۲۴۰۰ هکتار از کوهستان‌ و میانبدها تشکیل می‌شود.

پارک جنگلی ماسوله یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های این منطقه است و حدود ۸۰۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح آب دریا فاصله دارد. این پارک در ﻏﺮب ﻓﻮﻣﻦ و ۳۵ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮی آن واقع شده است و علاوه بر اینکه یک مکان تفریحی به شمار می‌آید، از محیط زیست، درختان و گونه‌های مختلف گیاهی محافظت می‌کند. انواع درختان فندق، راش، ممرز، توسکا، درخت آزاد، گیاهان دارویی و علفی در پارک جنگلی ماسوله دیده می‌شوند.

شما می‌توانید در این پارک جنگلی بی‌نظیر از امکانات رفاهی، آلاچیق، رستوران و دکه‌ها استفاده کنید. آش دوغ، یکی از خوردنی‌‌های مشهور پارک جنگلی ماسوله است، پس از مزه کردن آن به‌هیچ‌وجه غافل نشوید.

قله شاه معلم (ماسوله داغی)

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری طبیعی در استان گیلان و روستای ماسوله است که ارتفاع آن بالغ بر ۳۰۵۰ متر برآورد شده است. این پدیده‌ی زیبای طبیعی که در شمال غربی ماسوله قرار گرفته است، به نام ماسوله داغ نیز شهرت یافته و در بین کوهنوردان ایران به دلیل راه سخت و زیبایی وصف‌ناشدنی مناظر آن، از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وجه تسمیه این کوه به شاه معلم، به دلیل باورهای مردم این منطقه، مبنی بر حضور فردی عابد و پرهیزگار به نام شاه معلم است که برای انجام امور عبادی، سیر و سلوک معنوی و دستیابی به کمال، سال‌ها در آن پناه برده و به عبادت مشغول بوده است. عبادتگاهی که پس از مرگ وی و طبق وصیت‌نامه‌ی او، به مدفن و آرامگاه ابدی این عارف تبدیل شده است. حضور در این منطقه بسیار خاطره‌انگیز بوده و لحظاتی ناب و دلچسب را برای گردشگران به ارمغان خواهد داشت. خرید بلیط چارتری هواپیما را با آس چارتر تجربه کنید.

بازدید : 5
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 14:00

مراکز خرید رشت

استان گیلان خطه ای سرسبز در شمال کشورمان که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند، رشت مرکز استان گیلان که به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر شمالی کشور بشمار می رود، این شهر سرسبز از شلوغ ترین شهرهای گردشگری که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی می باشد، شهر رشت علاوه بر جاذبه های طبیعی متنوع بسیار زیاد، دارای مراکز خرید متنوعی نیز می باشد، که در سفر به رشت حتما به این مراکز خرید سری بزنید و کالاها و اجناس مورد نظر خود را خرید نمایید، در این مقاله آس چارتر به معرفی مراکز خرید رشت می پردازد. با تهیه بلیط هواپیما در سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

بازدید : 1
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 16:17

درباره ی شب یلدا

شب یلدا یا شب چله در ایران یکی از کهن‌ ترین جشن‌های ایرانی است. در این جشن، طی شدن بلندترین و تاریک ترین شب سال محسوب می شود. این شب یکی از مراسمات سنتی ایرانیان که در همه جای ایران در این شب با شب ‌نشینی اعضای خانواده و اقوام در کنار هم برگزار می ‌شود. که هر کدام نیز آداب و رسوم مختلفی در این شب دارند. ایرانیان باستان در این شب اعتقاد داشتند که میترا بر اهریمن پیروز می ‌شود و بعد از آن سیاهی و تاریکی به‌ سمت نابودی می ‌رود و به همین خاطر بعد از این شب روزها بلندتر و شب‌ها کوتاه‌ تر می ‌شوند.

مراسمات در شب یلدا

این شب که بلندترین شب سال شناخته شده است، بیشتر مردم با روش های مختلف و طبق آداب و رسومی که دارند، مراسمات مختلفی را نیز برگذار می کنند، اکثر مردم در این شب در خانه مسن ترین و بزرگترین فرد خانواده جمع می شوند و اعضای خانواده با جمع شدن در دور هم تا پاسی از شب به شعرخوانی از دیوان حافظ و فال گرفتن، شاهنامه خوانی و داستان خوانی و تعریف کردن خاطرات و گپ زدن شب خاطره انگیزی را برای خود رقم می زنند. با تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد در سامانه آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

بازدید : 1
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 12:00

آشنایی با رستوران های کاشان

کاشان که یکی از شهرهای اصفهان است تمدنی 7 ساله دارد و این تمدن از مکانی به نام سیلک شروع شده است و به همین علت کاشان را مهد تمدن و فرهنگ سنتی ایران می دانند در این مطلب قصد داریم تا رستوران های کاشان را به شما معرفی کنیم، شما می توانید بلیط چارتری کاشان را از سایت اس چارتر دریافت نمایید.

رستوران جزیره کاشان

از بهترین رستوران های کاشان که در ان می توان انواع نوشیدنی های گرم و سرد را پیدا کنید کافه رستوران جزیره است که انواع غذاهای ایرانی، فست فود، را دارد. از اس چارتر می توانید بلیط هواپیما چارتراهواز اصفهان را کمتر از سه دقیقه دریافت نمایید.

بازدید : 1
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 17:53

معرفی بهترین هتل های استانبول

استانبول یکی از شهرهایی است که همه چیز ان بی نظیر است از خانه های زیبایش، تا خوراکی ها و غذاهای خوشمزه اس، مهمان نوازی مردمش همه این دلیل ها باعث شده تا استانبول یک شهر توریستی و پرطرفدار باشد در این مقاله از اس چارتر قصد داریم تا هتل های استانبول را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد داشتید به این شهر دوست داشتنی سفر کنید با هتل ها اشنا باشید همچنین شما می توانید برای سفر به استانبول بلیط چارتری تهران استانبول را بگیرید و سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید.

هتل بومونتی استانبول هیلتون

این هتل 5 ستاره است و یکی از بزرگ ترین زیر گروه های مجموعه هتل های هیلتون در استانبول می باشد و در منطقه شیشلی که تجاری ترین منطقه استانبول است واقع شده است این هتل بیشتر برای کسانی مناسب است که قصد دارند سفر تجاری داشته باشند همچنین دسترسی خوبی به ایستگاه های اتوبوس و بیمارستان دارد و غذاهای ان فوق العاده است و از امکانات ان می توانیم به استخر روباز، جکوزی، اشاره کنیم.

بازدید : 1
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 13:09

هتل ونوس پلاس مازندران

هتل پنج ستاره ونوس از هتل های معروف مازندران که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است، هتل ونوس پلاس مازندران به هتل ونوس پلاس چالوس نیز معروف می باشد که در شهرک توریستی نمک آبرود قرار گرفته است، هتل ونوس 10 طبقه و دارای 154 اتاق می باشد، از امکانات هتل ونوس پلاس مازندران می توان به فتوکپی و فکس و پیرینتر، چای خانه سنتی، جکوزی، سالن بیلیارد، گیمنت، تلفن در لابی، پارکینگ، سالن ورزشی، استخر و سونا، ماساژور، وسایل بدنسازی، لابی، آسانسور، خدمات برای معلولین، لاندری، تلویزیزون، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، زنگ هشدار، کافی شاپ، روزنامه، خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه ‌داری، خدمات تهیه بلیط، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، یخچال، پاور سوئیچ، مبلمان، دراور، مینی بار با هزینه و … می باشد.با اس چارتر بلیط هواپیما تهران رشت را از سایت خریداری کنید.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 15:51

ویزای توریستی سه ماهه دبی: با این ویزا می توانید به مدت سه ماه در دبی اقامت داشته باشید.

ویزای سه ماه توریستی برای تردد: اگر در دبی می خواهید به مدت 3 ماه اقامت داشته باشید و در حین اقامت چندبار نیز از دبی خارج شوید و مجددا بازگردید به دبی مناسب است. این نوع ویزاها را از دفاتر مهاجرتی امارات می توانید با پرداخت مبلغی مشخص تمدید نمایید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی

برای دریافت ویزای توریستی دبی باید از صفحه اول گذرنامه و هر دو طرف کارت ملی و شناسنامه اسکن رنگی داشته باشید. با تهیه بلیط هواپیما ارزان خارجی دبی از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

هزینه های ویزای توریستی

هزینه ویزاهای توریستی بر اساس نوع فوری و عادی و مدت زمان اعتبار آن با هم متفاوت است. به طور مثال ویزای ۱۴ روزه عادی حدود ۲۹۰ درهم است و ۱۴ روزه فوری ۲۸۰ درهم می باشد. و ویزاهای یک ماهه با چندبار اجازه ورود ۸۸۰ درهم و یک ماهه با یک ‌بار اجازه ورود ۳۵۰ درهم می باشد.

بازدید : 1
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 16:30

باقلاقاتق

باقلاقاتق یا خورش گل در چمن، یکی از غذاهای خوشمزه شمالی می باشد که گیلانی‌ها در پخت آن، تبحر خاصی دارند. این غذای خوشمزه و مقوی از باقلای رشتی، شوید و تخم‌مرغ تشکیل شده است و معمولا آن را با برنج کته، سیر تازه، ماهی شور و اشپل ماهی استفاده می‌کنند که بسیار بی نظیر است . باقلاقاتق یا باقالی قاتوق، یکی از قدیمی‌ترین خورش‌های محلی استان گیلان می باشد که در تمام شهرهای شمالی، به‌خصوص شهرهای استان گیلان، طبخ می‌شود. قاتق در زبان محلی به‌معنای خورش و خوراک می باشد و باقلا یا «پاچ باقلا» که به نام باقلای سفید نیز شناخته شده است ، ماده اصلی در طبخ این غذا می باشد .

این غذا با عطر و بوی سیر و شوید تازه سرخ‌شده ، هوش را از سر همه شما می برد . شما می توانید با تهیه بلیط ارزان چارتری تهران رشت به این شهر زیبا سفر کنید.

باقلا وابیج

مواد تشکیل‌دهنده باقلا وابیج یا خشکابیج، شوید، باقالی های سبز، نمک، روغن، زردچوبه و تخم‌مرغ می باشند . این غذای گیلانی شباهت بسیار زیادی به باقلاقاتوق دارد. تفاوت آن‌ها در این است که باقلاقاتوق به‌صورت آب‌دار سرو می گردد ؛ در حالی که باقلا وابیج ، یک خوراک خشک و بدون آب می باشد .

ترشه تره

خورش ترشه تره، یکی از خوشمزه‌ترین و بهترین خورش‌های گیاهی استان گیلان می باشد که با سبزیجات معطر تهیه می‌شود و تخم‌مرغ، سیر، برنج، آب نارنج یا آبغوره، نمک، فلفل و زردچوبه از دیگر مواد تشکیل‌دهنده آن می باشند . شما می توانید برای استفاده از این طعم های بی نظیر ابتدا به سایت آس چارتر مراجعه کنید و قسمت بلیط هواپیما رشت داخلی ، مبدا خود را بزنید و سپس مقصد را شهر رشت انتخاب کنید و ارزان ترین بلیط هواپیما در این مسیر را ببینید و بعد از خرید بلیط هواپیما خود ، به این شهر زیبا سفر کنید و از صرف بهترین غذاهای رشت در کنار خانواده و عزیزانتان لذت ببرید.

بازدید : 1
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 14:20

باغ پرندگان لویزان

از قسمت های جذاب دیگر پارک لویزان می توانیم به باغ پرندگان اشاره کنیم که در بخش شرقی پارک لویزان واقع شده است و از سال 1392 با عنوان دشتچر در دو فاز شمالی و جنوبی که مساحت ان 23 هکتار می باشد احداث شده و در این بخش از پارک تبدیل به محلی برای نگهداری و نمایش انواع پرندگان شده که در قفس نگهداری می شوند و توانایی پرواز ندارند و قسمت دوم ان به عنوان ابچر احداث شده که دارای پرندگانی می باشد که قابلیت توانایی پرواز دارند اما تورهای مخصوصی نصب می باشد که از خروج پرندگان جلوگیری می کند ، شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما جهرم تهران از سایت اس چارتر به این پارک جنگلی لویزان و باغ پرندگان سفر کنید.

تعداد پرندگان این باغ زیاد می باشد به طوری که رقم دقیق ان را نمی دانیم اما پرندگان از نژاد و گونه های مختلف مانند اسیایی و افریقایی در باغ پرندگان لویزان نگهداری می شود ، از پرندگانی که در باغ پرندگان نگهداری می شود می توانیم به جغد ، کرکس ، عقاب ، انواع طوطی ، انواع کبوتر ، شاهین ، فلامینگو ، طاووس ، مرغابی ، شترمرغ ، انواع پرندگان ابزی ، و دیگر پرندگان اشاره کنیم.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 886
  • بازدید کلی : 886
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی